Cloud Bare Metal Backup
Co to je?
Služba Cloud Bare Metal Backup umožňuje vytvořit záložní kopie vašeho virtuálního serveru Virtual Private Cloud a úzce spolupracuje s virtualizačním hypervizorem, čímž odpadá nutnost instalace backup agentů na servery, které chcete chránit. Spolupráce s firmou Veeam, inovativním dodavatelem služeb zajišťujících dostupnost, nabízí plnou ochranu virtuálních serverů.
Bezpečnost archivovaných dat je zaručena funkcí anti-ransomware, která umožňuje vytvořit neměnnou repliku zálohovaných dat. Navíc lze vytvořit sekundární kopii zálohy v geograficky odlišném datacentru, čímž je zajištěno dodržení "pravidla 3-2-1" (vyžadujícího uložení záložní kopie mimo lokalitu).
Bare Metal Backup umožňuje obnovu celého virtuálního serveru jak na původním, tak na záložním umístění, včetně rychlých rollbacků, při kterých jsou obnoveny pouze bloky dat, které byly změněny. Použitá technologie není pro přenos dat omezena kapacitou sítě ani výkonem virtuálního serveru.
Díky plně infrastrukturální povaze této služby, Bare Metal obnova může být použita společně se službou Cloud Backup, které dohromady zajišťují kompletní ochranu, od kompletního obrazu virtuálního serveru, po aplikace a systémové soubory. Toto řešení zároveň nabízí možnost rychlé obnovy jednotlivých souborů na virtuálním serveru a virtuálních discích a pomocí jednoduchého online rozhraní můžete, s předem zvolenou frekvencí a dobou uchování dat, zálohovat virtuální aplikace a virtuální servery vaší firmy. Můžete obnovit celý zálohovaný server nebo každý jednotlivý soubor.
Zálohovací technologie spolupracuje s hypervizory služeb Virtual Private Cloud a ochrannými mechanismy poskytovanými VMware, pro zaručení konzistence a výkonu. Zahrnuje také nativní integraci s Microsoft VSS (s VMware tools) pro zajištění konzistence na aplikační úrovni. Protože data jsou uložena na vzdáleném úložišti, je zotavení možné i při úplné ztrátě nebo poškození produkčního úložiště a zajišťuje tak úplné zotavení celé vApps.
Podpora a SLA
FORPSI nabízí zákazníkům Virtual Private Cloud dva různé způsoby podpory: Telefonickou podporu a podporu pomocí tiketového systému. V obou případech se zákazníkovi dostane podpory odborného týmu, který je schopný řešit infrastrukturní problémy ve službě.
Zákaznická podpora
Hodiny |
Průměrná doba odezvy
|
24/7/365 |
15 minut |
Admin podpora
Hodiny |
Průměrná doba odezvy |
Po-Pá 8:00-16:30 |
15 minut |
Garantovaná dostupnost: 99,80 % na roční bázi
Obecné rysy služby
Technické specifikace
SLA |
99,80 % |
Podpora |
Obsahuje - tiketový systém a telefonická podpora |
Fakturační období |
Měsíčně |
Minimální doba zřízení |
1 měsíc |
Dostupné v datacentrech |
IT1, IT3, CZ1, FR1, PL1 |
Softwarové funkce
Technické specifikace
Použitý software |
Veeam vCloud Backup (https://www.veeam.com/vm-backup-recovery-replication-software.html) |
Kontrolní systém |
Webový ovládací panel pro službu v každém datacentru. |
Integrace s vCloud |
Kompletní. Zákazníci se přihlašují SSO (single-sign-on) se stejným přihlašovacími údaji, jako pro vCloud. Pro větší bezpečnost mohou pracovat na svých vAPP a virtuálních serverech. |
Nastavení vlastních plánů zálohy |
Ano. Lze vytvářet denní, týdenní a měsíční plány a rovněž vybrat počáteční čas záloh. |
Granular recovery |
Ano. Je možné obnovit jednotlivé soubory nebo celé souborové složky. |
Obnova na jiný server |
Ano, pro každý server. |
Šifrování dat |
Ano, s heslem, jako volitelnou možností při vytváření zálohy. |
Redukce využití diskového prostoru |
Ano. Prostřednictvím deduplikace a komprese dat. |
Rysy zákaznické podpory
Technické specifikace
Zákaznická podpora 24/7 |
|
Dostupnost technické podpory |
24/7/365 s průměrnou dobou odezvy 15 minut |