Zpět nahoru
Přejít na hlavní obsah
Služby
t
Private Cloud

Cloud Bare Metal Backup

Co to je?

Služba Cloud Bare Metal Backup umožňuje vytvářet záložní kopie (image) vašeho Private Cloud virtuálního serveru. Služba je přímo propojena s virtualizačním hypervizorem, v případě potřeby tak není nutná instalace zálohy na virtuální servery. Využitá technologie, nespoléhající se na síťovou kapacitu a zdroje virtuálních serverů pro přenos dat, zaručuje minimální režijní náklady a maximální transparentnost provedení. Chráněný virtuální server je plně zachován bez ohledu na nainstalovaný operační systém. Vzhledem k čistě infrastrukturní podstatě služby lze Cloud Bare Metal Backup využít jako nástavbu pro Cloud Backup - společně poskytují úplnou ochranu (počínaje image serveru) přes application-level až po file system-level.

Tato služba, založená na technologii Veeam, vám umožňuje nastavit zálohování pro virtuální servery a vApps. Prostřednictvím webového control panelu jednoduše nadefinujete harmonogram vytváření a uchování záloh celého virtuálního serveru nebo jednotlivých vybraných souborů. Z uvedeného control panelu je také možné překonfigurovat obnovený virtuální server, změnit nastavení sítě, hostname, CPU a pamětí, nebo se rozhodnout ho klonovat na novém vApp.

Služba je poskytována s rozlišovací schopností na jednotlivé virtuální servery a zahrnuje 200GB webového prostoru pro každý server. Prostor zálohy je kumulativní: to znamená, že například pro 10 Cloud Bare Metal zálohovacích balíčků dostanete celkem 2TB pro ochranu, které můžete rozdělit mezi jednotlivé chráněné virtuální servery. Zákazníci tedy mohou získat další licence nebo navýšit prostor disku jednoduše tím, že dokoupí další balíčky.

Zálohovací technologie spolupracuje s hypervizory služeb Private Cloud a ochrannými mechanismy poskytovanými VMware, pro zaručení konzistence a výkonu. Zahrnuje také nativní integraci s Microsoft VSS (s VMware tools) pro zajištění konzistence na aplikační úrovni. Protože data jsou uložena na vzdáleném úložišti, je zotavení možné i při úplné ztrátě nebo poškození produkčního úložiště a zajišťuje tak úplné zotavení celé vApps.

Podpora a SLA

FORPSI nabízí zákazníkům Private Cloud dva různé způsoby podpory: Telefonickou podporu a podporu pomocí tiketového systému. V obou případech se zákazníkovi dostane podpory odborného týmu FORPSI, který je schopný řešit infrastrukturní problémy ve službě.

Zákaznická podpora
Hodiny
Průměrná doba odezvy
24/7/365 15 minut
Admin podpora
Hodiny Průměrná doba odezvy
Po-Pá 8:00-16:30 15 minut
Garantovaná dostupnost: 99,8 % na roční bázi
 
Obecné rysy služby Technické specifikace
SLA 99,8%
Podpora Obsahuje - tiketový systém a telefonická podpora
Fakturační období Měsíčně
Minimální doba zřízení 1 měsíc
Datacentra, v nichž lze službu aktivovat DC-IT1, DC-CZ1, DC-FR1 (http://dc.forpsi.com/home.aspx)
 
Softwarové funkce Technické specifikace
Použitý software Veeam vCloud Backup (https://www.veeam.com/vm-backup-recovery-replication-software.html)
Kontrolní systém Webový ovládací panel pro službu v každém datacentru.
Integrace s vCloud Kompletní. Zákazníci se přihlašují SSO (single-sign-on) se stejným přihlašovacími údaji, jako pro vcloud. Pro větší bezpečnost mohou pracovat na svých vAPP a virtuálních serverech.
Nastavení vlastních plánů zálohy Ano. Lze vytvářet denní, týdenní a měsíční plány a rovněž vybrat počáteční čas záloh.
Granular recovery Ano. Je možné obnovit jednotlivé soubory nebo celé souborové složky.
Obnova na jiný server Ano, pro každý server.
Šifrování dat Ano, s heslem, jako volitelnou možností při vytváření zálohy.
Redukce využití diskového prostoru Ano. Prostřednictvím deduplikace a komprese dat.
Dostupné balíčky Násobky jednoho virtuálního serveru a 200 GB prostoru na disku (skutečně obsazených, nepočítaje kompresi a odstranění duplicit). Diskový prostor je kumulativní, každý další zakoupený balíček obsahuje dalších 200GB pro celkové množství diskového prostoru.
 
Rysy zákaznické podpory Technické specifikace
Množství tiketů Neomezeně
Telefonická podpora zahrnuta Neomezeně
Provozní hodiny zákaznické podpory 24/7/365 s průměrnou dobou odezvy 15 minut
TECHNOLOGIČTÍ PARTNEŘI: