Zpět nahoru
Přejít na hlavní obsah
Služby
Czech Superbrands
t
Zákaznická podpora

Technická podpora

Pokud potřebujete poradit se službou, kterou využíváte, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu. Poradíme vám s problémy souvisejícími s platformou cloud nebo s konkrétním využitím našich řešení.

 

Požádat o pomoc formou tiketu: Pomocí tohoto systému můžete zaslat tiket na oddělení podpory. Garantujeme odpověď do 24 hodin. Pro zaslání tiketu, prosím, navštivte portál zákaznické podpory a přihlaste se pomocí přístupových údajů ke svému účtu. Vyberte “Vytvořit tiket” a otevřete tiket v oddělení “FORPSI Cloud”.

Popište, prosím, co nejpřesněji záležitost, se kterou se na nás obracíte, a doplňte všechny informace, které jsou nezbytné. Zajistíte tak rychlé a efektivní řešení vašeho požadavku:

  •  Podstata problému
  •  Datum a čas, kdy byl problém zjištěn
  •  Název virtuálního stroje nebo ID služby
  •  Konkrétní konfigurace
  •  V případě potřeby screenshot

Odeslat tiket

TECHNOLOGIČTÍ PARTNEŘI: