Zpět nahoru
Přejít na hlavní obsah
Služby
Czech Superbrands
t
Zákaznická podpora

Obchodní oddělení

Náš tým odborníků je zde pro vás, aby vám pomohl s výběrem našich produktů a služeb. Jsme si vědomi, že nepotřebujete vždy to nejnáročnější řešení, ale takové, které nejlépe odpovídá vašim potřebám. Náš tým je zde pro vás, aby vám pomohl s nastavením infrastruktury, která bude nejlépe vyhovovat vašim potřebám. Obraťte se na nás i v záležitostech plateb nebo kreditního zůstatku.

Naše týmy jsou k vám dispozici v pracovní dny od 8:00 do 16:30.

 

Zašlete nám dotaz formou ticketu: Pomocí tohoto systému nám můžete zaslat ticket. Pro zaslání tiketu, prosím, navštivte portál zákaznické podpory a přihlaste se příslušnými údaji ke svému účtu. Vyberte “Vytvořit tiket” a otevřete nový tiket v oddělení “FORPSI Cloud”.

Popište, prosím, co nejpřesněji záležitost, se kterou se na nás obracíte, a doplňte všechny informace, které jsou nezbytné. Zajistíte tak rychlé a efektivní řešení vašeho požadavku. Zde je několik informací, které nám mohou pomoci:

  •  Popis vašeho projektu nebo požadavku
  •  Specifické potřeby pro konfiguraci
  •  Požadavky na výpočetní výkon nebo úložiště
  •  Popis vaší stávající infrastruktury
  •  Měsíční nebo roční rozpočet

Odeslat tiket

 

Live Chat: Obchodní oddělení můžete kontaktovat také prostřednictvím chatu. Klikněte na níže uvedený odkaz, zda je některý z našich poradců právě dostupný.

Začněte používat FORPSI Cloud

 ZAČÍT HNED POŽÁDAT O VOUCHER*

(*) FORPSI vám poskytne voucher s kreditem v hodnotě 50 Kč pro cloudové služby

TECHNOLOGIČTÍ PARTNEŘI: