Zpět nahoru
Přejít na hlavní obsah
Služby
Czech Superbrands
t
Forpsi
Forpsicloud newsRSS
25. 1. 2017

FORPSI patří k elitním českým značkám

Značka FORPSI vstoupila do nového roku s oceněním Business Superbrands 2017
 
Praha, 25. leden 2017 – Společnost INTERNET CZ, která na českém trhu působí pod značkou FORPSI a patří k největším tuzemským poskytovatelům internetových služeb, získala prestižní ocenění Business Superbrands 2017.

Obchodní značka FORPSI se stala jednou z nemnoha značek na českém trhu, které letos toto významné ocenění na základě přísných kritérií získaly. O udělení prestižního titulu rozhodla v rámci vícekolového výběrového řízení odborná komise Business Brand Council. Komise složená z expertů z oblasti obchodu, marketingu, médií a marketingového výzkumu vycházela z nominace podložené obchodními výsledky. Hlavními kritérii pro úspěšné hodnocení jsou také známost značky, budování brandu, inovace a prestiž.

Ocenění Business Superbrands je určeno pro značky B2B, které jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu, zatímco veřejně známým značkám B2C působícím v maloobchodním sektoru jsou udělována ocenění Superbrands.

„Pozvání do elitního klubu Superbrands je oceněním naší dlouholeté práce v oblasti poskytování internetových služeb. Získání titulu Business Superbrands si velice vážíme,“ uvedl ředitel společnosti INTERNET CZ Erich Syrovátka. „Značku FORPSI budujeme od roku 2004 s cílem, aby se stala synonymem pro kvalitní a stabilní služby v oblasti poskytování hostingu a registrace doménových jmen s vysokou přidanou hodnotou a odpovědností vůči zákazníkům.
Tento úspěch, výjimečný i díky nezávislému a odbornému hodnocení, je pro nás potvrzením dlouhodobého úsilí vstoupit do povědomí zákazníků jako značka spojená s odpovědností k tradici i s ochotou inovovat, stejně jako s kvalitou a profesionalitou služeb.“


Ocenění uděluje nezávislá globální autorita Superbrands, která je všeobecně uznávaná v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Tato mezinárodní organizace vznikla v roce 1994 ve Velké Británii. Projekt oceňování nejlepších značek se postupně rozšířil do více než 90 států na všech kontinentech. V České republice byl projekt realizován na počátku tisíciletí a obnoven v roce 2013. Na základě jednotných kritérií a metod hodnocení identifikuje Superbrands každoročně nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Ocenění získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

 

Forpsi_superbrands_2017

TECHNOLOGIČTÍ PARTNEŘI: